*** OMEZENÍ PROVOZU E-SHOPU *** Omlouváme se v tomto období za dočasné omezení provozu, pozdržení odesílání zásilek a řešení komunikace. Virus a aktuální dění kolem něj bohužel globálně postihl chod většiny firem a ani my nejsme bohužel vyjímkou. Do 1.4.2020, nebo do odvolání omluvte prosím pomalejší chod našeho e-shopu. Vše nyní nezáleží pouze na nás, ale také na možnostech a rychlosti našich dodavatelů. I v naší výrobě se jede na poloviční provoz a snažíme se udržet naše kolegy doma v bezpečí. Nyní jako prioritu klademe velký důraz hlavně na bezpečí, hygienu, zachování a dodržování morálních a lidských faktorů tak, aby vše probíhalo na 100% vzhledem k situaci venku. Děkujeme za pochopení, TÝM 4CORE

VRÁCENÍ A REKLAMACE

Nevyhovuje ti zakoupené zboží? Rádi se s tebou dohodneme!


Stejně jako ty nejsme fanoušci papírování, proto nás vždy kontaktuj na email info@forcore.cz  a rádi vyhovíme tvojí reklamaci.

Vadný kus zboží zabal a pošli na naší adresu: Jan Kureš, Grafická 35, Praha 5, 150 00 nebo se s námi dohodni na jiný způsob předání vadného zboží. Tvoje spokojenost je pro nás na prvním místě, proto úspěšně vyřídíme 99,9% reklamací k tvojí spokojenosti. Do 30 dnů ti dáme vědět na email, jak reklamace dopadla. Na reklamaci zboží máš ze zákona danou lhůtu 2 roky.


Reklamaci není možné provést při nadměrném opotřebení nebo úmyslném poškození zboží, případně při špatném zacházení s výrobkem a nerespektování symbolů k údržbě.

 

K vyřízení reklamace budeme potřebovat 3 věci:

1) Číslo objednávky, které najdeš v emailu, co ti přišel při objednání.
2) Popis závady, abychom věděli, co příště vychytat.
3) Jméno nebo kód produktu, který chceš vyměnit za vadný kus. Případně, kam chceš poslat peníze.

Pro vrácení zboží platí stejné podmínky, lhůta pro vrácení je 14 dní ode dne, kdy jsi si zboží vyzvedl.

A to je vše! Věříme, že budeš s naším obchodem spokojený a kdyby náhodou ne, uděláme maximum, aby jsi byl.

Pro zaslání formuláře potřebného k vyřízení reklamace nás neváhej kontaktovat na info@forcore.cz